ثبت دامین

ثبت دامین

ثبت دامین

ثبت دامین

بررسی آزاد بودن دامنه

شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴ ق.ظ

بررسی آزاد بودن دامنه

بعد از بررسی کردن نکات ابتدایی پستهای قبلی حالا در این پست بصورت مفصل در مورد بررسی آزاد بودن نام دامنه، استعلام مالکیت دامنه و نحوه ی ثبت کردن آن دامین صحبت خواهیم کرد.

 بعد  از اینکه دامنه ی مناسب کسب کار خود پس از تحقیق انتخاب کردید سپس بایستی به بررسی آزاد بودن دامنه و در حقیقت بررسی مالکیت دامنه بپردازید.در صورت آزاد بودن جستجوی دامنه مورد نظر این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا بتوانید اقدام به ثبت دامنه کنید.

 

 

اما اگر دامین مورد نظر شما به هنگام بررسی آزاد بودن نام دامنه  از قبل ثبت شده باید چه کار کنید در مرحله ی اول شما بایستی از با استفاده از whois  اطلاعات دامین مد نظر خود را در بیاورید و با صاحب امتیاز دامنه وارد مذاکره شود و با پرداخت وجه ای توافقی امتیاز دامین مورد نظر خود را کسب کنید و پروژه ی خود را داخل آن وبسایت بگذارید.

 

 

تنوع پسوند ها در ثبت دامنه

 

 

تنوع در پسوند این امکان را به شما بعنوان یک کاربر میدهد تا بتوانید در صورت پر بودن دامنه ای با پسوندی متفاوت امتیاز آن دامین را بگیرید. اما امروزه برای رقابتی شدن این موضوع متاسفانه شرکت ها پس از ثبت دامین خود امتیازهمه ی پسوند ها آنرا می گیرند.

 

 

ما شما را با نام چند پسوند (TLD) برای ثبت دامنه با پسوند دلخواه  آشنا می کنیم

 

 

 

  • ثبت دامنه com
  • ثبت دامنه  ir
  • ثبت دامنه  net
  • دامنه  tr
  • دامنه   uk
  • دامنه   org 
  • دامنه  car
  • دامنه  ca
  • دامنه tv

 

در بین این پسوند ها دامنهcom  وir  و همچنینorg وnet  متقاضای ثبت امتیاز بیشتری را دارند که ما به شما پیشنهاد می کنیم که پسوندی متناسب با کسب کار خود را انتخاب کنید.

 

 

قیمت دامنه

عوامل مهمی تعیین کننده ی قیمت دامنه می باشند از جمله پسوند دامین در مقایسه با پسوند ir گرانتر  از هزینه ثبت دامنهir  می باشد. از سویی دیگر شرکت های هاستینگ و اعتبار انها فاکتوری مهمی در تعیین قیمت دامنه می باشد.

 در تعیین هزینه ثبت دامنه کام مانند سایر دامنه ها فاکتور های متفاوتی تاثیر گذارند و اینکه اما دامین را باید از چه شرکتی تهیه کنیم ما به شما پیشنهاد می کنیم به هنگام ثبت دامنه اعتبار شرکتها در بسنجیند تا بعد از خرید خود پشیمان نشوید.

 در غیر این صورت دچار دردسرهایی می شوید که جبران ناپذیر خواهد بود چون در این عرصه شرکتهای سود جو بسیار فراوان می باشند.

https://uk.godaddy.com/whois

 برای ثبت دامنهir  که این پسوند مریوط به میهن عزیزمان ایران می باشد شما بایستی از طریق ایرنیک دامنه ی خود را ثبت کنید، سپس هاست خود را بگیرید. 

 اما برای هزینه ثبت دامنهcom  بایستی از شرکتهای فروش هاست و دامین اقدام به استعلام کنید.ما به شما پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات تکمیلی مقاله "ثبت دامنه فارسی" ما را بخوانید.

 

 

 

 

 

  • iranhost domain

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی