ثبت دامین

ثبت دامین

ثبت دامین

ثبت دامین

تمام نکات مهم در موردخرید و ثبت دامنه

شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۱۱ ب.ظ

نحو ه ی جستجوی دامنه های آزاد و ثبت دامنه

پس از طراحی سایت کاربر باید اقدام به ثبت دامنه و هاست کند.برای خرید دامنه ابتدا بایستی جستجوی دامنه کند در واقع با whois گرفتن جستجوی دامنه های آزاد صورت میگیرد و در صورتی که دامنه توسط کاربری ثبت نشده باشد کاربر میتواند آنرا ثبت کند و در صورتی که ثبت شده باشد اطلاعات مربوطه ی کاربر نمایش داده میشود.این روزها به دلیل افزایش سایت ها در فضای مجازی و در نتجه ی آن افزایش دامنه های ثبت شده توسط کاربرهای فضای مجازی تعداد دامنه های آزاد متاسفانه رو به کاهش میباشند. اما یکی از ساده ترین راه حل ها برای حل این مشکل از راه انتخاب پسوندهای متنوع برای دامنه ی مورد نظر قابل حل است. این روزها پسوندهای زیادی برای ثبت دامنه ی دلخواه هستند که با بهره گیری از آنها می توان نام دامنه ی مورد نظر خود را به ثبت کنید.

فروش دامنه ای که که قبلا به ثبت رسیده را ثبت است

درصورتی که دامنه ی مد نظر شما توسط کاربر دیگری قبلا ثبت شده باشد،شما قادرهستید که با متقاعد کردن صاحب امتیاز دامنه فروش دامنه را موثر سازید. معمولاً می‌بایست مبلغی را که به صورت توافقی بین شما و صاحب امتیاز دامین تعیین شده به او پرداخت کنید گاهی این مبلغ به چندین میلیون تومان میرسد که در واقع ارزش دامنه تعیین کننده ی قیمت آن می باشد.

قیمت دامنه ،گران یا ارزان

 برای خرید دامنه‌ ای که قبلاً ثبت شده است قیمت دامنه متفاوت می شود.‌سایت‌هایی نظیر Aftermarket وmoniker.com و sedo.com و ofternic.com را حتما چک نمایید در صورتی که دامنه ای برای حراج گذاشته شده باشد پیشنهاد خرید آن دامنه را کنید .هرچند نام‌های بسیار مشابه دیگری از دامنه وجود دارند که نزدیک دامنه ی مد نظر ماست می توانیم آن‌ها را ثبت کنیم چون بی شک قیمت خرید دامنه‌های از قبل ثبت شده بدون شک گزاف و گران میباشد.

اگر دامنه‌ی مد نظر کاربر در حراج نباشد برای  ثبت دامنه آن چه کار باید کرد؟

اگر نام دامنه‌ی مد نظر کاربر حراج گذاشته نشده باشد ثبت دامنه امکان پذیر نخواهد شد هرگز ناراحت نشوید از طریق اطلاعات whois database این دامنه میبایست با صاحب این دامنه ارتباطی برقرار کنید و با مذاکره پیشنهاد خرید خود را به او بدهید و امتیاز دامنه را کسب کنید. آخرین اقدام دیگری که می توانید مد نظر قرار دهید این میباشد که منتظر شوید تا دامنه ی مد نظر خودexpire شود و همچنین باید امیدوار باشید که صاحب امتیاز دامنه دوباره دامنه‌ ی خود را پس از پایان اعتبار و قرار با شرکت ادامه ندهد.


  • iranhost domain

نظرات  (۱)

اگر می‌خواهید شجاعان را بیابید، کسانی را جستجو کنید که قادر به بخشودن هستند و اگر می‌خواهید قهرمانان را بیابید، کسانی را بجویید که قادرند در مقابل نفرت عشق بورزند.
بهاگاوادگیتا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی