ثبت دامین

ثبت دامین

ثبت دامین

ثبت دامین

ثبت دامنه فارسی

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۰۶ ب.ظ

ثبت دامنه فارسی

در واقع ثبت دامنه ی فارسی به دامنه‌های خاصی اطلاق می‌شود که بخش نام دامنه از حروف الفبای زبان فارسی به عنوان مثال: دی-جی.com ایجاد شده‌است. میتوان گفت دامنه فارسی دارای کاراکتر غیر اسکی میباشند و از جمله domain چند زبانه یا و domain بین المللی (IDN) هستند.اسمهای دامنه های بین المللی (IDM به اختصار اصلاق میشود IDN) یا نام‌های دامنه چند زبانهMDN به اسمهایی اشاره می‌کنند که کاراکترهایی غیر از انگلیسی را دارند ودر واقع دامنه‌های بین المللی چند زبانه یک نوعشان دامنه ی فارسی میباشد. برای ثبت کردن دامنه ی فارسی در واقع می‌توان از طریق پنل کاربری خود و یا از طریق صفحه ی ثبت دامنه عمومی ثبت کنید.در این زمان فقط domain Net. و Com. Domain این قابلیت را شامل میشوند برای مثال com.رضا) امکان ثبت دامنه فارسی با پسوند ir. مقدور نمی باشد.در دامنه کاراکترهای مجازی که می‌توان نوشت عبارتند از حروف a تا zانگلیسی، ارقام بین 0 تا 9 و همچنین خطهای تیره .با خط تیره نام دامنه نبایدآغاز شود و همچنین با خط تیره نام دامنه نباید پایان یابد. حداقل باید . نام دامنه شامل ۳ کاراکتر بوده.

تمدید دامین

نام سایت در واقع به عنوان دامین برای مدتی کاملا معین و مشخص باتوجه به وجه پرداختی کاربر در اختیار مالک آن میباشد. با به انقضا رسیدن زمان دامین، سایت و سایر سرویسهای مربوط به آن هم مانند ایمیل در دسترس نخواهد بود.بنابراین تمدید کردن دامین اهمیت زیادی را خواهد داشتکه از آن نباید غفلت کرد در اینصورت دچار عواقبی از جمله جریمه و یا گاها بعضی اوقات از دست دادن دامنه را دچار خواهید شد. شرکتها، با نزدیک شدن به تاریخ منقضی دامین های که از شرکت آنها خریداری شده از طریق پیامهایی در قالب ایمیل و پیامک جهت به یادآوری کاربران خود برای تمدید مجدد ارسال کرده. تمدید دامین در شرکتها به صورت معمول از طریق online و یا از طریق داخل پرتال کاربری برای کاربرمقدور میباشد.help files و 24 supports ساعته میباشد. هزینه ی تمدید برای کاربر کاملا مثل ثبت دامین است.

ثبت دامنه فارسی

 

به چه خدمات و پشتبانی هایی باید به هنگام خرید دامنه توجه کرد

باید امکان ثبت دامین در هر جا در هر لحظه را برای کاربر خود مهیا کنید و همچنین ارائه ی پنل مدیریتی ، باید امکان ثبت دامین به نام کاربر امکان پذیر باشد و برای هر چه بیشتر بودن امنیت امکان قفل کردن مهیا باشد باید توسط خود مالک امکان عوض کردن نام سرور و همچنین ثبت نام سرور با اپی مد نظر کاربر مقدور باشد.

ثبت دامنه


  • iranhost domain

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی